Sunday 19 August 2012

شوية تفاصيل ..... بقلمى أنا

 مكالمه تليفونيه مفاجئه اسعدتنى لم اكن اتوقعها لمعرفتى بإستحالة حدوثها فى هذا التوقيت

رسالة معايده على الموبايل من صديقه تحتل مكانه خاصه جدا عندى كنت اعتقد انها نسيتنى  فى زحام و مشاغل الحياه

مقابله  لأول مره مع صديقه افتراضيه عزيزه  على قلبى سعدت بها جدااا 

صلة رحم و مقابلات عائليه و اخبار جديده

اطفال اراهم فقط  فى المناسبات فأستطيع ان اتبين بوضوح فرق اطوالهم و اوزانهم .... نموهم بصفه عامه
 
احساس جميل يسكننى يضفى على وجهى نورا و على عيناى لمعانا و على روحى هدوءا و استقرارا

 انها تفاصيل العيد و هو العيد ايه غير شوية تفاصيل فوق بعضيها

كل عام و كل الناس طيبين و اطيب من كل عام
 

2 comments:

  1. ههههههههه بجد جميل انك تشوفي التفاصيل الجميله ..انا العكس
    يعني الاطفال اللي بتركزي ف شكلهم انا بركز ف دوشتهم..
    كل سنة وانتي طيبة..
    تحياتي

    ReplyDelete
  2. ههههههههههه يمكن علشان انا اخدت على دوشتهم .... عموما كل سنه و انتى طيبه و بجد منورانى يا امينه

    ReplyDelete